søndag den 13. maj 2012

A5 mappe til karton/papir (DIY)

Jeg fik et A5 karton/papir-flip = jeg skulle bare have noget flot karton/papir nu!
Hvor kan man få det billigt, hurtigt og elegant? Det kan man på qxl.dk
Inden der var gået 5 min. havde jeg trykket Køb nu på en del auktioner, og her under ses det fine resultat Ü














Jeg bad min søde kæreste om at købe A5 plastlommer og en grøn A5 mappe, så de kunne blive sat i system.
Pludselig kom jeg i tanke om, at denne blog jo er Projekt Kreativ, og så køber man da ikke en kedelig A5 mappe - man laver den selv.

Frem med materialerne

  • Karton/papir i A5 lommer
  • Grøn karton
  • Saks
  • Papir
  • Lim
  • Bast
Jeg brugte karton for at give mappen en hård for- og bagside.
Det grønne karton klippede jeg en anelse større en A5 plastlommerne, for at de ikke skulle "stritte" ud.
Papiret klippede jeg efter karton skabelonen, og limede det her efter på kartonen.
Med hulmaskine blev der lavet huller, og en bast snor blev ført igennem.
Voila - En kreativ, flot og billig A5 mappe Ü


Jeg er så stolt for det forekommer sjældent, at jeg selv finder på en kreativ idé Ü

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...