søndag den 13. maj 2012

Bøger 2012

Jeg har alle dage været en stor læsehest, og jeg kan slet ikke sove, hvis jeg ikke læser mindst 1/2 time.
Det er blandet hvad jeg læser, og ofte har jeg gang i to bøger af gangen Ü
For selv af holde rede på, hvilke bøger jeg får læst, vil jeg løbende opdatere denne liste.

Biografier
  • Aaen, Lau: Dagpengeland
  • Block, Merrill Stefan: En fortælling om at glemme
  • Block, Merrill Stefan: Stormen udenfor
  • Frich, Morten: Kronvidnet
  • Hirdman, Yvonne: Den røde grevinde
  • Khaja, Nagieb: Historien der ikke bliver fortalt - Om krigen i Afghanistan
  • Krage, Susanne: Natsværmer
  • Knausgård, Karl Ove: Min kamp 1
  • Sabroe Peter: Fader vor
  • Stangerup, Helle: Bag skodderne
  • Pernille Stensgaard og Markus Bernsen: Hellerup - Historier fra reservatet
  • Sønsteile Seim, Siri Marie: Jeg lever, Far
  • Terkelsen, Ulla: Vi kan sove i flyvemaskinen


Krimier

Skønlitteratur

Hvad med dig - er du en læsehest og hvis ja - hvilken genre læser du helst?

2 kommentarer:

Connie sagde ...

Jeg er helt klart også en læsehest, og har været det siden jeg begyndte i skole ... fik lov at gå på skolebiblioteket allerede i 1. klasse :-) ... jeg er både til skønlitteratur, krimier og biografier, så det er dejligt blandet. Lige nu har jeg gang i Elsebeth Egholms "Selvrisiko" som lydbog - dejligt at få læst godnathistorie, når man er krøbet under dynen ;-) ... og så har jeg hendes "Personskade" og "Nærmeste pårørende" at ligge og vente ...samt Sara Blædels "Grønt støv" ... begge forfatteres bøger har jeg fået læst lidt i tilfældig rækkefølge :-)

Egedia´s Collage sagde ...

Hold da op... du har været en flittig læser! Der kan jeg nok alligevel ikke følge med, og jeg arbejder endda på et bibliotek :o) Til gengæld har jeg altid de næste 5-6 stykker liggende parat på natordet og lange lister med titler på bøger til resten af mit liv.:o)
God Jul
kh Jannie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...