torsdag den 17. maj 2012

HAMA fugle og blomster (DIY)

Påsken varer ikke lige til jul, så selv om påskeæggene på grene var et dejligt farverigt indslag, måtte de jo tages ned og pakkes væk.
Heldigvis faldt jeg over HAMA fugle på Lailas blog Krea-uglen, hvilket ud over at give mig inspiration, også belærte mig om fuglenavne.
Det viste sig, at jeg har KILOvis af perler, så det var bare om at komme i gang.
Nogle perler er faktisk vintage perler, for de er fra da jeg var barn :D


Solsort         Dompap         Musvit

Rødhals        Bogfinke       Blåmejse

Da jeg alligevel havde perlerne fremme, kunne jeg lige så godt lave lidt blomster også.


Tråd i og op på de flotte grene fra vores Troldhassel



Fuglene nåede at miste lidt perler inden de blev hængt op, og skal jeg være ærlig, så synes jeg de var a pain in the neck at lave/stryge ...

Det skal nu ikke forhindre mig i at lave flere projekter, så det varer nok ikke længe inden der er et nyt indlæg med HAMA perler Ü


Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...