mandag den 18. juni 2012

Glas til småtterierne

Mangler man ikke altid opbevaring til krea tingene?
Her har jeg taget nogle glas i forskellige former og størrelser.
De er naturligvis blevet gjort godt rene i opvaskemaskinen, og overskydende mærkater er fjernet v.h.a. madolie. Brug endelig ikke alle mulige kemiske ting og sager!!!
Almindelig madolie smørres på mærkaten med fingrene, eller køkkenrulle.
Lad det stå ind til du nemt og elegant kan fjerne det hele med varmt vand og sæbe.


Lågene har jeg beklædt med hyldepapir med klister på bagsiden fra Tiger.
Jeg lagde låget på papiret og klippede en firkant, der var ca. 1.5 cm. bredere end låget.
Låget blev lagt midt på firkanten, efter bagsiden af papiret var fjernet, og jeg klippede lidt hakker hist og her, for at få papiret til at folde sig pænt om låget.
Fordi jeg er en dovenpind, puttede jeg samme papir på alle tre låg ;-)
Her efter dekorerede jeg glassene med forskellige design af masking tape.


Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...