tirsdag den 5. juni 2012

Neon lyttebøffer til datteren min (DIY)

Neon farvede lyttebøffer er seje nok i sig selv, men da jeg satte neon HAMA perler på, blev de bare endnu sejere! Ü
Tre ting der gør datteren glad :D
Bieber på iPoden, direkte i øregangen, og smukke billeder af drengen.
Lyttebøfferne er fra Tiger og neon perlerne er bare købt engang et eller andet sted.
Perlerne skæres helt igennem med en skarp kniv/skalpel.
For at udvide perlen satte jeg den på en gaffel, lagde ledningen hen over åbningen i perlen, og lod begge dele glide af gaflen. Så sidder den fast. Ü


Jeg ville ønske at jeg kunne sige, at perler på lyttebøffer er min egen opfindelse, men det er den ikke.
Jeg har set den flere steder på Pinterest, så derfra kommer min inspiration.
Dog har jeg ikke set dem med neon perler - det fandt jeg sørme selv på Ü



2 kommentarer:

Design À la Camara sagde ...

Det er da det du har - men hipt og supertjekker er det :-D

Krearier sagde ...

Tak Mille Ü

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...