torsdag den 2. august 2012

En fantastisk juli måned er slut

I juni måned havde jeg ikke forestillet mig, at juli ville blive en så begivenhedsrig måned som den blev.
Tanker der pludselig blev tænkt, blev lynhurtig omsat, hvilket har resulteret i en masse spændende oplevelser, jeg netop nu er i gang med at fordøje Ü
Jeg ved endnu ikke hvor meget jeg lægger ud på bloggen, men sikkert er det, at fly på alle måder har været involveret.

Kastrup lufthavn set fra Dragør

Og nu tilbage til OL - jeg elsker OL.
Måske jeg enda' hiver strikketøjet frem. Det har ligget stille længe nu Ü


4 kommentarer:

Dyreglad-pige sagde ...

Hvor er det bare et smukt billede(:

Du er velkommen til at kigge forbi min blog og min give away, hvor man kan vinde et gavekort på 250kr(:

http://dyreglad-pige.blogspot.dk/2012/07/give-away-nr-7_22.html

Krearier sagde ...

Hej Dyreglad-pige :)

Tak for din kommentar.
Billedet gengiver meget godt den typiske danske sommer. Masser af skyer og blæst ;-)

Mosekonen sagde ...

Smutter lige forbi og hilser på.
Dejligt, at din ferie har været oplevelsesrig.

Krearier sagde ...

Hej Mosekone :)
Jeg er så mættet af indtryk, at jeg kunne sove i 100 år :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...