onsdag den 12. september 2012

Som juleaften :)

Jeg var så vanvittig heldig, at jeg vandt Natazchas giveaway, og sikke en pakke Postmand Per kom med!!
Den var stooooor, og inden i lå der en masse fine gaver, og kort til enhver lejlighed Ü



I min iver efter at få taget et billede inden solen forsvandt igen, fik jeg trykket af lige hurtig nok, for "efter" billedet viser ikke de flotte øreringe Natazcha selv har lavet. :(

Da min 11 årige datter så alle de fine gaver, begyndte hun nærmest at savle, for der var da liiiiige nogle ting hun godt kunne tænke sig :D

TAK til Natazcha for en juleaften oplevelse i september Ü


6 kommentarer:

Natazcha - Artsy Fartsy sagde ...

ih hvor er jeg bare glad for at pakken kom helskindet hjem til dig! Og for at du blev glad :-D ha en dejlig dag! Knus!

Krearier sagde ...

Man kan ikke andet end blive glad, når man får så fine gaver :)

Design Á la Camara sagde ...

Altså - der er godt nok nogen, som lige var heldig der - helt vild lækkert det du har vundet - behøver være 11 år for at savle højlydt.

Krearier sagde ...

Ja, det var en fantastisk giveaway at vinde!
Datteren nød i den grad de søde sager ;-)

Sommerhusliv Hele Aaret sagde ...

Wauhh.. En lækker pakke.
Den gad jeg godt at hygge mig med, nu vi skal til at være lidt mere kreative, når sommeren er ovre.

Knus Susi

Krearier sagde ...

Jeg troede, at kreativiteten ville blomstre når dagene var lange og lyse, men det gjorde den ikke her i huset.
Jeg har kun strikket lidt under OL :D

En så lækker pakke, giver dog blod på tanden, så jeg må se hvad jeg kan trylle frem af krea tingene :)

Knus fra mig :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...