fredag den 26. oktober 2012

For 150 kr. æbler og hjerter

Når jeg går ind i en butik med garn husker jeg pludselig, hvorfor jeg stoppede med at strikke for mange år siden .... Garn er da bare sindssygt dyrt :(

Never the less, så havde jeg i foråret set nogle strikke sæt, hos min lokale garn pusher (der i øvrigt også har vildt meget lækkert stof i alle størrelser), og i går slog jeg til.
Det blev til en pakke æbler og en pakke hjerter á 75 kr. ....




Hver pakke består af opskrift, og 3 nøgler garn i de skønneste farver.
Jeg er gået i gang med hjerterne, og glæder mig til at viser jeg resultatet Ü

4 kommentarer:

Trillemus sagde ...

Ja lækkert garn er dyrt, men kender du garnudsalg.dk ?
Jeg har en pakke "ferskner" liggende som jeg fik i en goodiebag ved Lone´s blogtræf. Måske jeg skulle forsøge at strikke dem. Jeg glæder mig til at se dine hjerter.

God weekend.

Kh Mette

Krearier sagde ...

Hej Mette

Nej, jeg kender ikke garnudsalg.dk så 1000 tak for tippet :)
Konceptet med en samlet pakke er ret smart - jeg var lige ved at købe græskar også - men jeg vurderede at de nok ikke blev færdig i tide :D

Også en god weekend til dig :)

Charlottes verden sagde ...

Søstrene Grene har noget udemærket bomuldsgarn til 11 kr pr nøgle for tiden. :-)

Krearier sagde ...

Hej Charlotte
Ja, deres bomuldsgarn er også fint, men jeg er nødt til at have en opskrift, for ellers kan jeg ikke finde ud af det. He he.
Nu har jeg opskrifterne, så nu kan jeg strikke i andet garn ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...