tirsdag den 4. december 2012

Med Smutti i snevejr, og pingviner

Jeg har været weekend mor for Smutti, og det har betydet hyggelige gåture tidligt som sent. Jeg nød dem mindst lige så meget som Smutti Ü
Lørdag morgen sneede det vildt her på Vestsjælland, så jeg var spændt på hvad Smutti ville sige til vinterens første sne.
Hun kiggede lidt undrende på sneen der lå, samt det der kom ned fra himlen, men så var der ellers bare der ud af. Alle friske spor skulle der snuses til.



Hele tiden var hun i gang med at snuse og lytte, hvilket gjorde det noget svært at tage billeder med iPhonen.
Jeg forsøgte mig med een hånd, hvilket gav et lettere rystet billede - eller også er det bare sneen der gør det uklart ;-)


Pingvinerne på billedet her under, har vi haft i mange år, og det er nu så hyggeligt, når de rent faktisk står i sne.


Ifølge meteorologerne ser snevejret ud til at fortsætte et stykke tid :)

2 kommentarer:

Design À la Camara sagde ...

ELSKER sne - det har Smutti også helt sikkert gjort.

Fedt med dit eget helt lille underskønne Zoo - pingvinerne er prægtige dyr

Krearier sagde ...

Gåture i snevejr er rigtig hyggelige, men sne på vejene er noget øv.
Heldigt jeg har min egen Zoo, så jeg ikke behøver køre ud for at opleve dyr :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...