onsdag den 26. juni 2013

Tillykke George Michael og Husk at leve livet!


I går, d. 25. juni 2013, fyldte verdens bedste sanger og sangskriver, George Michael, 50 år.

TILLYKKE 

Forrige december var vi ved at miste ham, hvilket fik mig til - sidste sommer - at skrive nedestående indlæg, som jeg dog aldrig udgav på bloggen.
Det gør jeg så nu, og det er min personlige gave til George Michael, hvis han skulle kigge forbi min blog. :D


I december, 2011, var jeg ved at miste en person, der står mit hjerte meget meget nært.
En person jeg har fulgt på godt og ondt i 30 år, og som har en personlig betydning for mig, som de færreste vil kunne forstå, og som jeg af private årsager ikke ønsker at beskrive her.
Han svævede, helt bogstaveligt, mellem liv og død i adskillige dage, tilsluttet en hjerte-lungemaskine, som jeg var så dum at se en illustration af, hvilket fik mig til at bryde helt sammen ...... I alle dagene turde jeg næsten ikke åbne radioen eller tænde for fjernsynet, for hvad nu hvis ........ Min fødselsdag d. 10 dec. frygtede jeg mest ..... Lev - LEV!
Mine børn og kæreste ved hvor stor en betydning han har for mig, så de accepterede mit mismod og forstod. TAK til jer - Jeg ELSKER jer!

Manden er George Michael og HELDIGVIS overlevede han, mod alle odds, og kom hjem til sin familie for at fejre jul.
Hans stemme, som lægerne i Wien frygtede var skadet pga. respiratoren, er heldigvis ikke skadet, og NU er der så nyt fra denne fantastiske kunstner: White Light.
Hør hans vidunderlige stemme og lyt/læs teksten. 




Naaah, selvfølgelig skal der også være noget visuelt, så jeg har lavet en lille collage af verdens smukkeste mand ;-)
Som jeg "kun" har set og hørt Live in Concert 5 gange. Hi hi hi.
Sidste gang var min vidunderlige datter med, og hun tuede også, da hun så ham på scenen LIVE :)))

Alle billeder er fra GM officielle site

TAK til George Michaels skytsengel!

Lad os alle huske at leve livet, og fortælle vores kære at vi elsker dem - mens tid er!

2 kommentarer:

Connie sagde ...

Hvor er det smukt :-) ... Jeg har det sådan med Mike Oldfield ... har fulgt ham siden 1981 og i mine teenageår gjorde han en kæmpe forskel - virkelig - så jeg forstår dig fuldt ud ... selv om mange vil påstå at vi er tossede ;-)

Krearier sagde ...

Dejligt med en person der forstår, uden man behøver sætte en masse ord på :-)

I Blå bog fra gymnasiet stod der bl.a. at jeg havde dårlig smag, fordi jeg havde Wham/George Michalel plakater hængende. De troede også at MG var en døgnflue ..... Jeg har grint af deres mangle evne, til at hørt hvilket stort talent han var og er. Hi hi hi.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...