mandag den 5. august 2013

Nye møbler til datterens teen værelse

I de senere år har vi gået med tanken om at sælge huset, og flytte i noget mindre. Det er bare blevet ved tanken, for boligmarkedet var og er i bund, så nu har vi i stedet omlagt vores lån, og indstillet os på fortsat megen rengørring, vedligeholdelse og havearbejde.
Samtidig har vi fået lyst til nye projekter, og et af dem er datterens værelse.
Tween værelset skal forvandles til teen værelse.
Jeg googlede lidt rundt, og på Bivas hjemmeside fandt jeg det fedeste skrivebord. Vi kom hjem med lidt mere ....
Explore skrivebord 999,95 kr.
Spin puf med god opbevaring 199,95 kr.
Rainbow skuffekassette 299,95 kr.
Union Jack og Stars and stribes puder á 159,95

Hos Ide-Møbler fandt jeg denne fede lampe


Stella fra Koziol
Sat 600 kr. NED til 199 kr.
Det kan jeg lide ;-)

Der vil blive taget før og efter billeder.
Først skal alt i værelset sorteres, så skal overflader have en omgang, og så kan indretningen endelig begynde.

Jeg glæder mig mindst lige så meget som datteren Ü



2 kommentarer:

Connie sagde ...

Det bliver da bare det flotteste værelse :-) ... Kan godt forstå at I begge to glæder jer til projektet :-)

Krearier sagde ...

Ja, det bliver super :)
Den "skøre" unge var dog mere interesseret i puderne, end hun var i de andre møbler. Bare hun fik puderne, så var hun tilfreds :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...